Buscar
  • Valenciano
  • Ingles
  • Castellano

Enllaç ràpid per a abonar-se

Abonament de Llarga Duració ja!

   Abonar-se  

Totes les estacions

Búsqueda de estaciones

PLA D´ESTACIONS VALENBISI

   

   

Tinc un abonament de Curta Duració Quan em tornen la fiança?

Una vegada que l'usuari té el abonament caducat, en 24-48 hores donem orde a la seua entitat bancària perquè desbloquege la seua fiança. Depenent de la seua entitat, se li reembossarà d'1 a 21 dies

És normal que m'aparega realitzat un càrrec sense tindre encara la targeta Valenbisi Llarga Duració?

Sí, li informem que la primera gestió és el càrrec dels 29.21 Euros; una vegada acceptades per la seua entitat, es gestiona la seua targeta Valenbisi i se li envia per correu la direcció facilitada en el formulari d'alta

Vull tornar una bicicleta i l'estació està plena

En eixe cas, ha de passar la seua targeta d'usuari per davant del Lector de Targetes, el sistema automàticament li reconeixerà i li donarà 15 minuts extra de temps gratuït, perquè puga desplaçar-se a qualsevol de les estacions més pròximes. Així mateix, en el Terminal d'Accés al Servici podrà localitzar les estacions més pròximes, així com la situació en la què es troben (nombre de bicicletes disponibles i espais d'ancoratge lliures)

On puc obtindre un mapa actualizat d´estacions de bicicletes?

Actualment, pot veure totes les estacions en funcionament en el mapa de la pàgina web www.valenbisi.es. En qualsevol de les estacions, en el Terminal d'Accés al Servici, podrà localitzar en un mapa les estacions més pròximes, així com la seua situació en temps real (bicicletes disponibles i espais lliures

La meua targeta de llarga duració està bloquejada perquè he introduït malament el codi PIN com puc debloquejar-la?

Ha de posar-se en contacte amb nosaltres en el 900 900 722 o enviar-nos un e-mail des de la pàgina web www.valenbisi.es, indicant-nos el seu núm. d'abonat, DNI, correu electrònic (el mateix que va escriure en la seua sol·licitud) i el PIN que va introduir per a confirmar les seues dades, per política de seguretat

Quant de temps es tarda a gestionar una sol·licitud d'abonament?

Una vegada rebuda la seua sol·licitud, li informem que el termini estimat per a la gestió i enviament de la seua targeta oscil·la entre 15-20 dies.

He perdut la meua targeta Valenbisi, em podrien enviar un duplicat?

Ha de posar-se en contacte amb nosaltres en el 900 900 722, o bé, sol·licitar-ho des de l'apartat "Mi cuenta" de la pàgina web, opció " desitge sol·licitar un nou abonament ". La targeta tarda aproximadament 20 dies a arribar al seu domicili. També té l'opció d'acudir a la nostra oficina d'atenció al client en la GALERIA COMERCIAL SAPIRIS, carrer Astúries, 34, on se li entregarà el duplicat en el moment. Totes les opcions suposen un cost de 5 Euros que haurà d'abonar en el seu compte Valenbisi.

La meua targeta està bloquejada per que m'apareix que tinc una bici en curs què he de fer?

Ha de posar-se en contacte amb nosaltres en el 900 900 722 o omplir el formulari online que apareix en la pàgina web, apartat "CONTACTE" . És necessari que ens confirme el número d'estació on va deixar ancorada la bicicleta; i si és possible, el núm. d'ancoratge i el núm. de bici

Per a actualitzar les seues dades bancàries

Per a actualitzar les seues dades bancàries haurà d'accedir a l'apartat "EL MEU COMPTE" de la pàgina web www.valenbisi.es, i introduir les dades de la seua targeta de crédit/debit actualitzades. L'actualització de les dades bancàries, si no té saldo pendent de cobrament, generará un càrrec d'1 euro que serà reintegrat immediatament en el seu compte d'abonat. Al contrari, si té saldo pendent d'abonar, serà carregat durant la transacció d'actualització de les dades, quedant el seu compte regularitzad en el sistema.

Valencia

Oficina d'Atenció a l'Usuari de Valenbisi

Si necessita informació addicional sobre Valenbisi acoste's a visitar-nos. Ens trobarà en la GALERIA COMERCIAL SAPIRIS, calle Asturias, 34.

Oficina d´Atencio a l´Usuari

L'horari és de dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores i de 16:30 a 20:00 hores. Els dissabtes de 10:00 a 14:00 hores."

_______________

SERVICI D´ATENCIÓ TELEFÓNICA 900 900 722

Des de l´1 de setembre 2015 fins al 31 de maig 2016  - L'horari és de dilluns a divendres de 8:30 a 22:00 hores. Dissabtes, diumenges i festius nationals de 10:00 a 21:00 hores. 

Des de l´1 de juny 2016 fins al 31 de Agost 2016  - L'horari és de dilluns a divendres de 9:00 a 22:00 hores. Dissabtes, diumenges i festius nationals de 10:00 a 21:00 hores. 

_______________

www.valencia.es

www.emtvalencia.es

Carrils bici i normes de circulació

Ajuntament de València - xarxa de carrils bici

____________________

Polse el següent enllaç per a enviar-nos l'Autorització per a menors d'edat, degudament omplida i firmada

AUTORIZACIO MENOR